header

Even voorstellen

 

Wim Bart Knol (1963)

wimbart-fotoOp het gebied van marktonderzoek ligt mijn fundament in een studie Bedrijfseconomie aan de RijksUniversiteit Groningen (1989) en vijf jaar praktijkervaring bij een (collega-)onderzoekbureau. Hier begon het geloof dat een nieuw bureau met een open, positieve en creatieve manier van werken iets kon toevoegen aan de verzameling bestaande onderzoekbureaus. Dit gevoel leidde in 1994 tot de oprichting van WBK Marktonderzoek. Al snel bleek er een plaats voor ons en we voelen ons gesteund dat opdrachtgevers van het eerste uur na ruim 15 jaar nog steeds klant zijn. Als mijn drijvende kracht zie ik dat ik zonder de rode draad te verliezen (bijna) grenzeloos kan zoeken naar de positieve kant in zowel mens als thema. Mindere punten kunnen worden opgevangen doordat we als team werken. Hobby’s: zijn strand, hardlopen en ons huisje in Friesland.

Anja van der Linden (1965)

anja-fotoNa mijn studies algemene economie en kwantitatieve algemene economie aan de RijksUniversiteit Groningen ben ik gaan werken bij het Centraal Planbureau als wetenschappelijk medewerker. Na 7 jaar CPB heb ik de stap naar het marktonderzoek gezet. Bij WBK werk ik als senior onderzoeker. Hierbij richt ik mij op het hele onderzoekstraject, van het opstellen van vragenlijsten, data-analyse tot rapportage. In al die jaren zijn al heel wat stadsenquêtes, tevredenheidsonderzoeken, gebruikersonderzoeken, enzovoort door mijn handen gegaan. In mijn vrije tijd word ik blij van keramieken, zingen, tuinieren en wandelen door de natuur.